Hej från jobbet

Har för tillfället rast och hänger ute i solen och har det bra. Har nyss avnjutit lax med sallad samt lite ris ute i vad som till början såg ut att bli ett minst sagt tråkigt väder men som slutligen visade sig bli skinande sol. Klagar gör man då inte. Igår fick jag värsta egoboosten då det var en ny tjej som provjobbade som dessutom också var från sverige. Efter en halvtimma fick hon börja diska och sen gå hem. "De skulle höra av dig". "Hon var ju så osäker" sa det och jag kontrade med att det kaaaaanske kunde ha med att göra att det var hennes första dag? Det är ju trotsallt ganska naturligt att man är osäker och nervös. "Du var självsäker första dagen och lär dig väldigt fort" och det var ju verkligen inte vad jag kände. Så idag har allt gått såååå bra. Skönaste att de trodde på mig och gav mig chansen. Bör tillägga att det har sparkat en annan tjej sen jag började. Och idag håller vi tummarna för bästa nattis som är och provjobbar!!! <3


Ser ju på riktigt ut som att man äter för 10 pers när man äter massa sallad. Men nom nom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0