Våran australienblogg

Jag får äran att avfyra det första inlägget här på vår nya blogg. Denna blogg kommer vi ha när vi är nere i australien och lever livet. Just nu är allting så himla ofattbart och svårt att ta in. Att vi om 20, TJUGO, små små dagar står på arlanda, vinkar hejdå till våra föräldrar, förmodligen med ögonen fulla med tårar. Och det kommer bli tungt. Svårt. Jobbigt. Just det där farvälet. Men jag vet också, att det här är något vi länge länge drömt om att göra. Att resa ut i världen och upptäcka nya saker. Att stå på egna ben. Klara oss själva. Träffa nytt folk. Göra saker vi aldrig någonsin kunnat drömma om. Förmodligen växa något så enormt som individer. Min mage är en enda bergochdalbana nu för tillfället. Jag är så himla nervös. Förväntansfull. Otålig. Vill nu nu nu.
 
/ Isabelle
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0