Fixar och donar

Får panik över allting som måste fixas och göras. Det ska skrivas ut papper och det ska ringas hit och dit. Skrivas CV ska det också göra, och det har jag ju fått helt klart för mig att jag är helt värdelös på. Det går ju inte! Och ännu mindre på engelska. Har äntligen kommit igång med det. Det var ju på tiden, såhär fem dagar innan vi drar. Vadå att vara ute i sista sekunden? MEN DET ÄR SÅ TRÅKIGT. Blööäöööäää. Om ni undrade så har jag fortfarande inte fattat att vi drar på tisdag. Tror inte riktigt jag kommer få in det i skallen förän jag sätter min fot på australiensisk mark. Fatta att vi ska till australien. Det är ju bara helt helt sjukt och helt helt jäkla underbart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0