25 december

eftersom Bella kastade ut mig från sovrummet så sover jag nuförtiden på soffan. haha nej okej så är det inte riktigt. jag (nathalie) har gått och blivit sjuk. jag hostar massor, speciellt när jag ska sova. sovandet går med andra ord inte så bra därför väljer jag att sova här på soffan så jag inte stör bellas sömn också.
igår skypade jag med två av mina fina brorsbarna. Liv och Marcus. skypade även med mamma, pappa och jimmy. helt underbart att få se och prata med dom! skype är verkligen en helt underbar uppfinning!! haha detta var en helt onödig uppdatering men ett bra tidsfördriv. här kommer lite blandade bilder. kram :)









Notera hjärtmolnet i nästa bild!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0