På senaste tiden

Fredag: Nattis jobbade medans jag fått ledigt, så jag började dagen med att traska till bondi beach. Låg där några timmar och solade och hade det gott men var på tok för rastlös så jag tog mitt pick och pack och begav mig hemåt. Åt thaimat för 18 spänn på en parkbänk och fick efter ett tag sällskap av en 75åring som pladdrade på om både det ena och det andra. På kvällen gjorde vi oss partyfina för att sedan ta bussen in till city för att kalasa med ett stort härligt gäng. Vi körde lekar, flamsade, skrattade, pratade och kvällen slutade med utgång. Fin jäkla fredag. På lördagen jobbade jag 12-22 och mer händelserikt än så var det minsann inte.Söndag: Jobbade till en början en kort pass och väl hemma var jag helt toktrött. Så jag sova ett par timmar innan jag begav mig till en filmfestival här i närheten som beth och massa av henne vänner var på så jag drog dit och joina dom en timma eller två. Sen drog jag hem och mötte upp nattis och så tog vi bussen in till stan till grabbarna. Först var det bara vi, grabbarna och tre till tjejer, men efter ett tag strömmar det in 20-30 pers till så efter några varningar så var vi tvungna att bege oss. Fin kväll ändå!! Måndag: Började morgonen med att ställa klockan tidigt så att jag kunde skypea med mammis och pappis. Somnade därefter om och sedan vankades det jobb för ovanlighetens skull. Efter jobbet blev det prommis, solsidan och kolla ikapp julkalendern. Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0